tisdag - 10 februari 2009


HAHAHAH. Spanskan idag spårade ju ur totalt. Först satt vi och jobbade som flitiga små myror men fick inte till en sak som man lära lyssna på. Så då tappade vi koncentrationen och magda började tupera mitt hår, och sen fortsatte nästan alla på de. Så när dom stått där ett tag och tagit fram sina mobilkameror så såg jag ut som ett lejon. Och när vi kom ut i korridoren så fick jag rätt så mycket uppmärksamhet, men det gör inget. It's funny :'D
Och alla som jag mötte på vägen hem när jag cyklade tittade först vanligt, och sen tittade de en gång till. HAHAHA. och en unge hoppade ner i diket när jag kom, gillar väl inte folk med afro antar jag.

Fick höra att mina söta vänner inte vill titta nå mer på bloggen för jag knäpper så hemska kort på dom hela tiden, haha stackarna som får stå ut med mig. Får väl sluta med det då, My goes snäll. :'D

Annars i skolan idag har dagen varit som vanligt, seg, rolig, händelserik xD . 
Jag tappade bort mig själv ett tag vid lunchen, alla var borta och jag hittade dom inte så jag virrade runt i skolan helt själv. Blev lite fundersam på om vi hade slutat eller inte, men klockan var ju knappt tolv satt fick fortsätta virra runt tills jag hittade dom, haha.  Skriver väl nått mer inlägg soon. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0