tisdag - 3 februari 2009


Då var tisdan över då ;)  . Idag på engelska-provet gick det ju asbra. NEJ det gjorde det inte, blir så jävla besviken. Men  tur att man kan ha omprov iallafall. Sen så har magda käkat fem portioner lappskojs idag! Rekord. ;) ;) ;)

Nu sitter jag och pluggar till morgondagens engelskaprov, och då ska det fan gå bra. Och så ligger matteboken här också, men den orkar jag inte ens titta på.

Imorgon så har vi badhuset direkt på morgonen. Den skippar jag, har ingen bikini å så har jag linser så jag skulle ändå inte hinna. Tänker inte gå runt blind en hel dag, eheh. Så imorgon tar jag sovmorgon.

Nu måste jag verkligen fortsätta med pluggandet så hinner inte skriva nåmer, så det här inlägget får räcka för idag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: -.-

jag åt inte 5 potioner lapskojs -.- !

2009-02-04 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0