torsdag - 12 februari 2009

Shoo. För någon timme sen kom jag hem från stallet och jag har nyss käkat tjockpannkaka, asgott!
Skolan idag har varit OVANLIGT bra, gissa varför ;>   Men sen så har inget hänt.
Dirrekt efter skolan drog man såklart till stallet, hade Hellen å stina hade Benny. För mig gick det asbra, men vart typ helt slut efter de första 30 minuterna. Så nu är jag astrött.

Stina å jag diskuterade asmycket om paroen och om vi skulle prova på något tsm, så kom vi fram till att vi skulle paroa på ...... ( nyfikna? ;> ) . Det är iallafall i gävle så då tänkte att det är lika bra att vara två när det är den bra bit härifrån. Men det ska bli trevligt. Lär bara ta och fjäska till mig lite money.

Mamma har varit ledig idag, och när hon var i valbo var hon snäll och köpte fundation åt mig. Fel färg, men den får duga för min är snart slut :)

Imorgon är de skola å sen hoppspecial. Så stina följer med och håller mig sällskap, och sen så skriver jag när jag kommit hem. Ska käka tacos så klockan kanske blir 7-8 innan det kommer upp något inlägg. Så ni får vänta :'D
Pussss.

PS; telefonjäveln vägrar ansluta till datorn, så inga kort idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0