torsdag - 5 februari 2009


Härligt, skoldagen har varit typ asseg. Men när är den inte det? ;)  Hade musiläxa tills idag, som jag hade glömt. men de var muntligt så då vare lugnt. Sen så till imorgon så är det so å spanska. So.n är jag klar med men det är bara spanskafan kvar nu, sååå jag ska ta och plugga på det innan jag hoppar in i duschen.

Efter skolan så var det att direkt cykla hem å sen åka upp till stallet. Stina hade nå fel med knäna (?) så hon följde inte med upp. Fick hellen, gick asdåligt. Buhä, jag vill ha bertil.

Imorgon så skriver jag  inte förrens sju-åtta som idag. Är i stallet å hoppar bertiil :)  

Nej nu ska jag sluta med det här ointressanta inlägget och plugga så jag hinner in i duschen innan något bra på tv börjar :'D   Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0