äntligen - 24 januari 2009


Woho, nu har jag brännt ut halva delan av alla bilder jag har på datorn och det gick åt 10 SKIVOR till det. Så nu ska jag tjata på mamma om att hon ska upp och handla skivor åt mig, eller så kanske jag tar och frågar syrran om hon har några över som jag kan få. Får väl se :) .

Jag vet inte om jag ska ta och installera den nya datorn nu, för bilderna och allt annat är ju fortfarande kvar på datorn när max får den, hoppas jag iallafall :o  . Men dom viktigaste bilderna ligger iallafall i någon av skivorna. Sen i slutet så ville inte skrivaren sammarbeta utan proteserade hela tiden, så nu är jag grymt irriterad. Får fortsätta hålla på med den och försöka få den att fungera igen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0