buhä - 28 januari 2009

Kom inte på någon bättre rubrik, eheh. Jag har haft astråkigt hela dan, bara lega å degat framför tv:n, å hållt på å städa lite. Men det blev att plocka upp en tröja eller två. Jag är lat, ibland :) (a)  . Imorgon är de ridning efter skolan så ingen bloggning förrens kvällen tyvärr ;) . Är nog hemma runt sju och skriver kanske runt åtta, så kika in då istället. Jag å julia har även snackat om att jag ska fota henne någon gång i helgen, så då kommer det lite roliga bilder att titta på. Lägger väl ut dom dagen jag fotat och redigerat dom lite, någon gång under lördagen eller söndagen alltså, hehe. Ska bli kul :)  Aja, nu ska jag sluta skriva å skaffa mig ett liv. Hörs imorgon, Pusssss..

Kommentarer
Postat av: julia sandiiiiiiiin

haha. supermodell next ! (: <3<3

2009-01-29 @ 17:31:40
URL: http://www.juliaelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0