fredag - 23 januari 2009


Äntligen hemma och äntligen helg! Har nyss kommit hem från att ha varit i stallet. Hoppspecial varje fredag, och idag följde stina med och sällskapade mig. Hade min söte bertil somvanligt. :)

Igår så satt jag ju och plugga hela kvällen, med so, spanska och no. MEN vi hade varken so eller no förkör idag, dåligt irriterande när man satt uppe hela kvällen och höll på för att få bra resultat sen. Men nej -.-   Men vi hade iallafall ingen svenska som var sista timmen så det var skönt att slippa den och det var bara att cykla hemmåt.

När man kom hem så packade jag ihop playstation2 åt syrran för hon skulle låna det och våra singstar-chivor. Sen så när man kom i in mitt rum så luktade skit mycket skit, så det var bara att springa ut med kattlådan. Väldigt körigt hade jag, och inte nog med det så kom pappa hem och det första han säger är: nu fan dammsuger du huset! :D   Dåligt sur jag blev på honom då, men om jag dammsög så skulle han köpa mat från donken till mig så det gick väl an ändå då. Men vad händer, efter att ha varit i stallet i tre timmar och kommer hem ivrig för att få käka så står pappa och steker hamburgare. Och där står han med världens flin, där hade jag sån jävla lust på att smälla honom på käften ! ;o   Åsså går jag och lägger ifrån mig hjämlen och västen och så säger han: idag blir det mc' Jannes !  (min pappa heter janne). Sällan han alltid får en att bli på bra humör när man är skitförbannad.

Så nu har jag käkat och duschat. Och jag har lovat julia att göra hennes header till hennes blogg, och ja den ska jag väl ta och börja med snart antar jag. Sen efter det så ska jag bränna över allt som jag vill ha kvar på datorn till den nya som mamma har varit och köpt idag. Hur fan hinner hon? Men då har jag mycket att göra nu ikväll så det är bara att börja nudå. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

men lär dig! :O

de heter fan inte chiva, SKIVA! :o xD

2009-01-24 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0