fredag - 30 januari 2009



Älskade dator, not. Skoldagen har varit helt okej, gick snabbt. So, hål, no, lunch, so, spanska å swedish. På hålen satt emma, julia och magda å fettade i sig godis, kände mig nyttig ett tag där iallafall :) .  Sen så var det nog inget annat "intressant" som hänt i skolan, hah. Efter så stack jag hem å käka några pannkakor, och sen bar de av till stallet. Fick sötbertil, och felicia sällskapade mig även och knäppte kort när jag red. Haha, blev något hemska bilder. Men jag laddar upp dom, fast gömmer lilla ansiktet (a). 

Ååååå nu har jag hunnit med att käka mc' Jannes -.-  Gick direkt till datorn sen, lär ju underhålla er som har så tråkigt å läser bloggen (;  Pusss..

PS; vänta på att den röda rutan runt bilderna försvinner innan ni trycker på dom för att förstora! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Feliiiiccciiiaaa: D

Så du menar att jag knäpper hemska bilder? :O fyför dej, jag veeet föörlåååt jag är inte erfaren ! :D men whatever, huvudsaken är att man har kul :)

2009-02-01 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0