julias header - 23 januari 2009


Jadå har jag hunnit med att göra klart det julia tjatat om i två dagar nu, hennes header till bloggen. Det tog sin lilla tid men nu är det iallafall färdig och man slipper allt tjat. Jag har laddat upp headern så ni ser hur den ser ut men om ni vill gå in på julias blogg är det bara att gå in på: www.juliaelisabeth.devote.se ! Sen så har jag ääven hunnit med att bränna in foton på CD-chivor. Har hunnit med fyra nu, och är på den femte. Har bla laddat upp från furvik, sälen, vattenskidor på vedön och nu med bilder från rhodos. Härligt att få det gjort, men jag är inte säker på att allt kommer få plats på dom skivor jag har, hehe. 

OBS: chiva eller skiva, whats right?, jag tycker det iallafall ser bättre ut när det stavas chiva :D

Kommentarer
Postat av: emma

SKIVA my :o att du aldrig lär dig :'D

2009-01-24 @ 01:53:43
Postat av: juliasandin

SKIVA FFS ! :D

tack my för bannern :D <3

2009-01-24 @ 10:45:12
URL: http://www.juliaelisabeth.devote.se
Postat av: magda

SKIVA ! svårt att få in i hjärnan ? :D <3

2009-01-24 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0