lördag - 10 januari 2009


Oj oj oj, igårkväll så kunde jag knappt gå fram, dels av att jag hade så fruktansvärt ont i vaden och att jag höll på att somna. Dom här två dagarna i skolan har dagit kål på en. Jag gick och la mig vid tolv tiden och idag vaknade jag av att mamma kom och väckte mig, halv två !? Snacka om att jag var trött, hehe. Under den tiden hade mamma och pappa varit och städat på salongen och gått ut till stugan. Så snacka om att jag har missat saker, haha. Men jag drog mig upp ur sängen, käkade frukost och tog fram tidningen. Kollade såklart vad som gick på tv idag, om det gick någon film. Och ja harry potter och de vise sten, haha. Men den fick duga så jag satt och kollade på den, med godis såklart. Och nu har max stuckit till daniel för han ska sova där och mamma å pappa får snart besök. Och jag .. får sitta å dega framför datorn i think. Installera nå kul spel att roa mig med resten av kvällen, haha. Sims 2 var ju ett tag sen.. Aja, vi får se vad jag hittar på och jag har fått igång mitt redigeringspogram iallafall, men kameran har jag inte lyckats orka ta upp än så det får bli någon gammal bild blandad med mobilbilder. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0