lördag - 17 januari 2009


Gokväll, haha. Kändes vuxet :)  . Men aja, igår så satt max & co vid datorn och gick därifrån vid elva. Och då orkade jag inte gå och sätta mig, kändes som om jag skulle dö igår. För jag fick börja på hoppspecialen precis igår. Och fyfan vad slut man var när man kom hem, har nog aldrig ridit så fort någon gång. haha. Men jag slocknade iallafall vid tolv, och vaknade imorse klockan två. hehe, överdrivet mycket man har sovit nu. Men även att jag fortfarande är trött! Så dagen har spenderats hemma, bara tagit de lugnt. Har sån jävla träningsvärk i arslet så jag kan fan inte sitta ner. Inte har jag ätit nå mycket godis idag heller så det är nog därför jag inte har någon energi ^^ .  Ikväll så blir det nog här hemma och att bara slappa framför tv:n, får se vad som går. Vet inte om de kommer över nå folk, hoppas inte hehe. Laddar upp en bild som jag orkat redigerat idag, haha. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0