lördag - 31 januari 2009


Jag är duktig, har precis kommit hem från att ha cyklat fram å tillbaka från ica. För att köpa godis förstås, hehe. Min älskade föreldrar är ju så pass hygliga och köper bara en geisha till mig för att käka under hela helgen, HAHA. Så nu har jag varit på ica å köpt godis (a)

Idag var de menat till att jag och felicia skulle åka till manno och pampas å rida, meeeeeen hovslagaren hade fått en hjärtinfark så dom hade fortfarande inte fått några bråddar. Vi får hoppas att hovslagarn blir bra så fort som möjligt, för nu var de länge sen vi var upp till pållarna!

Så idag kommer det nog inte hända så mycket mer, bara sitta och käka upp godiset å leta efter någon kul film att titta på. Skriver väl lite mer senare, någon gång ikväll eller nått. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0