måndag - 12 januari 2009

Ja då var veckan igång och skoldagen är förbi. Imorse så blev det strömavbrott i hela sandviken, och jag som HATAR när det är kålsvart och man inte ser någonting blev ju såklart skiträdd, men det varade bara i tio minuter så jag hann inte stressa upp mig för mycket. Sen första lektionen var engelska, vi fortsatte titta på braveheart och diskuterade betygskriterier. Sen efter det så var det skridskor på jernvallen, och fyyfan vad taggad man var :D  . Ääälska skridskor! Men jag fick skjuts imorse så jag hade ingen cykel så istället skjutsade jag magda på hennes cykel. Så när vi var framme gick vi och hämtade skridskorna och bytte om, och sen var det bara att åka! Började med att vi hade fritt en stund sen blev det någon hinderbana som jag ramla på och slog i låret, fyfan vad ont det gjorde men det var bara att fortsätta. Sen hade vi typ pinnleken, iallafall tjejerna, killarna körde hockey så skönt att slippa dom. Efter ett tag så började såklart vaden säga emot och det var bara att hoppa av isen. Men har det om en vecka igen så man taggar inför dess. Sen på hemvägen var det världens jävla motvind så det tog stop några gånger, hehe. Sen var man helt slut när man kom fram. Då hade vi lunch och sen slöjd, ja det var bara att fortsätta på den jävla halsduken som aldrig blir klar, nu börjar den bli något lång iallafall. Men några gånger till tar det nog. Efter det var det So och då skulle vi läsa igenom det jävla häftet på 15 sidor, hehe. Men det blev ju inte av för ingen var koncentrerad, så får bli att göra det hemma imorgon eller nå. Sen så sista lektionen var matte, och första minutrarna gick åt att bestämma vilken grupp som skulle redovisa, för det saknades folk i tre grupper och en hade redan redovisat, och emma i våran grupp hade glömt nyckeln hemma och sista gruppen hade inte gjort klart någonting. Men det blev sista gruppen iallafall som var andreas, samuel, christian och azur. Haha, dom hade verkligen koll på läget tycker jag. Samuel fattade inte sitt tal och hade lite problem där i början, haha. Och man fattade inte var azur skulle räkna ut, ja man hängde inte med riktigt. Ja så har dagen varit, hänt mycket. Men jag var iallafall duktig och gick hem, i motvind och verkande i vaden. Fyfan, måste kolla om det är nå fel så snart som möjligt innan den går av dvs. Sen nu på eftermiddan har det bara varit slappande framför tv:n med pappsen och nu är det käk på gång. Jag är lat så kommer ingen bild idag heller, men ni fick iallafall ett långt inlägg att läsa igenom, hehe. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0