måndag - 19 januari 2009


Ännu en ny vecka med ännu mera pluggande, suck. Bra början på ett långt och ointressant blogginlägg. Därför tänker jag plåga med att berätta hur skoldagen har sett ut. På morgonen hade vi engelska, och vi kollade äntligen klart på braveheart. Känner på mig att vi kommer göra en filmrecension av den sen, kommer inte bli kul. Sen så hade vi skridskor på jernvallen, yeeeyy. Askul :D .  å sen slöjd, so och matte. Efter halva slöjdlektionen hade jag tid hos skolsyster och då kollade vi bla om jag hade sne rygg, och det hade jag, litegrann iallafall. Sen så var det längden och vikten, jag är 171 förra gången jag mätte mig var jag typ 174, hehehe. Så måste blivit nå galet (a). Sen så tjatade hon på mig om att jag skulle gå till sjukgymnasten på jernvallen för jag har haft skitont i min vad nu under något år. Men jag vet inte ja, tror inte jag behöver det. Börjar ju bli bättre nu, men får vänta och kolla.

Såklart så cyklade jag idag till skolan och var duktig, men ofc så ska det snö som bara fan när man cyklar hem. Så nu när man trodde att snön skulle försvinna så kommer den. Funderar verkligen på om jag kanske ska köpa ny jacka nu, behöver verkligen en härlig huva att sätta på knoppen nu när det blir lite småkallt. Men det lär jag väl inte hitta såhär sent, haha. Inte är det nå kul "foto-väder" heller nu när det blir slask, bara mulet å ingen sol, det är verkligen det jag hatar med höst/vinter\vår. Men snart är det över. Har verkligen lust för att gå runt och fota men vadfan ska man fota på då? Äh jag kommer väl på något och laddar upp det senare. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0