måndag - 5 december 2009


Ja då var det inte många dagar kvar på jullovet, rättare sagt två dagar kvar om man inte räknar med idag. Och jag har fortfarande inte kommit upp på hästryggen ännu. Men lektionerna börjar på torsdag nästa vecka och det har kommit en ny häst till stallet så det blir spännande. Annars så har hästarna här hemma inte fått sina broddar och vintern är ju snart över, eller? Men till helgen vill jag verkligen att hovslagaren ska ha varit där så man får ta och sätta igång dom. För snart är ridbanan klar och det är bara att köra igång med hårdträningen! Idag iallafall så har jag bara suttit och slappat i soffan med katterna, men massor med film. Eller ja en hittils, förälrdarfällan som gick på fyran och när det var reklam så bytte man över på scooby do, haha vilket liv. Men om tio minuter är det 13 snart 30 som jag ska kolla på, max har tv:n just nu men får ta och sno den. Mamma och pappa är på lokalen med massa annat folk och roar sig, så rätt så skönt här hemma. Inte har jag orkar knäppa nå kort heller, eller ja det har inte funnits så mycket att knäppa på heller. Slutskriver för idag. Ciao.

Kommentarer
Postat av: emma

alltså my, fan va fina bilder du tar, de är nå sjukt ! :o <3<3<3

2009-01-17 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0