onsdag - 14 januari 2009


Ja idag hade jag lovat mamma att cykla till skolan för jag inte har gjort det på hela veckan men mamma var lat (!?) så jag fick skjuts ändå, haha. Men jag fick dock gå hem.. Men skoldagen började med idrott, vi hade vikarie och jag har ALDRIG varit så slut någon gång efter en idrottslektion. Fan vad hon körde med oss, dåligt trött man var! Det bevisar på att jag ska träna mer på kondisen, hehe. Sen så hade vi So och även där hade vi vikarie, men när vi var klara med allt så satt vi bara där i en halvtimme för vi fick inte sluta. Jävla vikarie. Sen så var det engelska och ja vi fortsatte att kolla på filmen, är den inte slut snart ?!  Sen var det lunch, och efter det No. Och sista lektionen var svenska, där vi ska börja jobba med grekisk mytologi, om gudar å människor i grekland. Åsså ska jag ta med herkules filmen som vi ska titta på, HAHAH xD    sen så slutade, hääärligt! Skönt med så korta dagar men nu sista dagarna är dom långa. usch. Men imorgon börjar äntligen ridterminen och man är så sjukt taggad så de finns inte :D . Galet, kommer väl ta lite tid och komma ihåg allting men jaja, äntligen. Så nu resten av dagen så ska jag plugga spanska och vira in mig i en filt och slappa framför tv:n med film, och kanske sova lite. Men jaja. Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0