onsdag - 21 januari 2009


Wohoo, dagens lektioner har varit idrott, so, engelska å no. Sen slutade vi halv ett, ovanligt för att vara våran perfekta estetklass :)   . På idrotten idag så skärde emma mig på handen med sin ring, och blodet vara ööste ner. Nej så var det inte men jag blödde ett bra tag iallafall ^^  .  Sen visade det sig att Conny var borta idag och vi slapp so-provet, eller ja det är antagligen framflyttat tills på fredag då. Great. Sen så har det nog inte hänt något speciellt idag, i skolan iallafall.

Påvägen hem var det jävligt halt så man ramla och höll på att slå ihjäl sig några gånger. Men jag klarade mig, men några blåmärken har jag nog fått. Sen när man kom hem, så satt det en katt utanför dörren och skrek. Haha, det var lite kul :)  . Senare så ska jag nog fortsätta på städningen av mitt rum, som nog blivit lika stökigt igen sen jag städade senast, i söndags.

Jag har inget att skriva om och de sakerna som hänt idag, som jag skrivit och inte skrivit är ointressanta så jag ska nog sluta skriva för idag. Jag bjuder på några härliga bilder istället från idag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0