onsdag - 28 januari 2009


Shoo. Imorse så sov jag över för alarmet på mobilen ringde inte, bara för att jag hade på ljudlös. Det borde ju gå igång endå ? :o  Iallafall så kom mormor vid kvart över sju och väckte mig, så stress stress stress. Men hon var så snäll så jag fick skjuts till skolan. Sen så hade vi idrott, där hade vi badminton. Sen so, engelska å no. Och sen sista lektionen som var svenska, men jenny var inte på skolan så då hade conny fått för sig att vi skulle ha so med han istället. Haha, fyfan vad alla blev sur. Speciellt julia och emma som fick nå damp :)  Men conny fick inte igång filmen vi skulle titta på så vi slutade tidigt endå.

Så nu har jag varit hemma ett tag, gick faktiskt hem! Täänkte ringa efter pappa men kom på att han inte slutat så jag fick lite motion iallafall. Och så gick jag å funderade på lite saker, passade på att gå igenom papprena på engelskan på vägen. Det är ju så jävla långt ;o

Nu blev det ett sånt där ointressant inlägg igen, men det bjuder jag på. Ändå ingen som orkar läsa utan kollar bara på bilderna xD   Men skriver väl lite senare, så...  Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0