söndag - 11 januari 2009

Ja idag spenderade jag dagen med felicia, vi gjorde dock inte så mycket men trevligt med sällskap. Imorgon så börjar skolan på allvar och på idrotten har vi skridskor, yey taggaa. Orkar inte ta med mig och släpa på så lånar där istället. Åh vilket irriterande inlägg, är inte på humör för att skriva nå idag. Antagligen är det för att jag inte har något att skriva om eller att jag bara är tjurig för jag inte sovit nå mycket idag. Men jag tror nog mest på det första.. Aja nu ska jag sociala vidare på msn och sen hoppa in i duschen. Det är någon film klockan nio på fyran sen så blir väl att kolla på den eller sova, hehe. Ingen bild idag, höhö. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0