söndag - 18 januari 2009


Å herregud. Igår la jag mig vid tio tiden, haha. Päronen å jag höll på att slockna framför tv:n igår så det var lika bra att gå och lägga sig. Så eftersom man la sig tidigt igår, vaknade man tidigt. Dvs klockan 12, hehe. Sen så var det bara upp och käka frulle och sen så raka vägen ner i soffan.

Sjukt härligt att bara få sitta och slappa framför tv:n och inte göra ett skit.
Sen vid två tiden kom ki och ingemar. Mamma å ingemar satt och höll på med datorn medans ki och jag roade oss med att titta på crownd, nå skönhetstävling. Hahaha. Det var lite kul, ki fick nå rus på negrarna. eheheh.
Sen så vid fem så undrade magda om jag ville följa med på gudstjänst, gjorde ett litet "avtal" där. Om hon skjutsar mig till och hem från jervallen imorgon så följde jag med å de gick hon med på. Tack. Men när vi väl satt i den där jävla kyrkan så tog det en och en helv timme! -.-   .

I dom där sångböckerna som man får så var det någon planering och där hade dom stavat ibalnd, hahaha fyfan vad vi garva, humor här. Sen så pratade någon gubbe, och läste.
Men efter att han läst i fem-tio minuter så sa han typ: Nej, det här var fel vers. Glöm allt!  Då blev man något irriterad och han bara börja om på en annan, höll seriöst på att somna.

Sen så när en gubbe läste någon bön, så var det en gubbe som satt bakom oss som sa sin egna bön (!?). Han sa: å jesus kristus.. ja.. jaa.. min gud... jesus kristus... Hade lust att smälla igen käften på honom. Men nej, jag lät bli :) .
Sen halv åtta då var det ÄNTLIGEN SLUT tack å lov. Så cyklade jag hem från magda, vi fick skjuts till kyrkan. hahah xD . Sen så käkade man pizza och nu sitter jag här och trökar. Ska snart hoppa in i duschen sen är det mach i säng. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0