söndag - 4 januari 2009


Jo varför jag inte bloggat på ett tag.. Våran kära dator dog på juldagen av att det var alldeles för mycket damm i den och att fläkten hade brunnit (!?) så då har vi varit utan dator i två veckor, men ÄNTLIGEN är den tillbaka! Jag kan berätta vad jag fick i julklapp: mobil, tv, skor, massa kläder, fotopapper, smycken. Ja det var nog allt, tror jag. Hejja minne. Sen så har vi tillbringat nyårsafton med felicias familj ute i deras stuga, riktigt trevligt hade vi. Jag var med om allt från att nästan få ett vedträ i huvudet när felicia och jag var och hämtade ved, så kom de flygande från matkällaren och det var kålsvart. Hehehe, då skrek jag och sprang som bara fan. Och felicia bara asgarvade, haha. Men samma dag så sov vi allihop över där för vi skulle inte få tag i någon taxi. Sen åkte vi hem runt fyra kanske och hade det mysigt på kvällen. Sen har vi varit där ut ett par gånger. Riktigt trevligt har vi haft det. Nu fattas det bara att man inte har ridit nå på hela lovet, är riktigt sugen på det just nu. Får snacka med felicia imorgon och kolla om hästarna fått broddar, och om hon dvs vill rida också. Igår var jag ute med Sofie, först åkte vi runt på fyrhjulingen i kanske 5 minuter på vägen och sen gick vi hem till henne. GICK!  Och då fick jag sedan skjuts av henne hem för att hon skulle åka och handla. Så idag blir det slappdag, man hinner inte vara ute och göra någonting heller för det blir så fort mörkt. Men imorgon så ska vi kanske åka och rida så då får man gå upp tidigt. Vi får se vad som händer. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0