tisdag - 13 januari 2009


Åååh, ingen sovmorgon imorse nu när vi bytt grupper på No:n med killarna, så gryymt trött. Men vi hade iallafall trevligt jag å linnéa, haha. Nu har vi börjat med att få glödlampor att lysa och ja det gick rätt så bra. Efter det var det matte, usch. Jag moa och emma "redovisade" våra tal. Fast moa lyckades övertala emma om att vi skulle skita i alla tal och bara ta ett varsitt. När vi väl gick upp mot tavlan så tog moa uppgiften vi hade bestämt att jag skulle ha, hahaha. Men jaja, det var väl enda hon fattade xD  . För mig, jo det gick väl bra. Ingen ville ju säga svaret på uppgiften så då blev det tyst ett tag men sen så, skönt att ha fått det avklarat nu iallafall! Efter matten hade vi engelska och vi skrev om vilka mål vi hade först och sen fortsatte vi kolla på Breave heart. Efter engelskan var de lunch, fyfan rogersgryta inge vidare så lunchen skippade jag. Sen så hade vi SET och svenska, på svenskan gjorde jag å emma ännu en redovisning och det var argumentationen, haha gick inte så bra i slutet men äh vi får göra om det någon gång. Sen så var de sista lektionen och det var spanskan, där gjorde vi en planering för hur vi ska jobba så vi varierar jobbet lite och får bestämma själva. Helt okej för mig och känns skönt att slippa gå igenom allt likadant hela tiden. Och sen slutade vi. Tisdagar är nog den segaste dan på hela veckan skulle jag tro. Men nu är den över iallafall, haha. Sen så GICK jag faktiskt hem idag också, mamma hade feber imorse men hade för många kunder så hon lära jobba sa hon, och hon tog bilen så då hängde jag på. Men jag var duktig och kom ihåg headsetet idag iallafall, med musik går det snabbare att gå. Enligt mig iallafall x)  . Aja, hade egentligen So läxa tills imorgon men jag kan redan de där, höhö, så jag skippade det. Sen har jag inge mer att plugga på förutom spanskan tills på fredag men om jag hade gjort den idag hade jag nog hunnit glömma tills dess, hehe. Så nu har man varit hemma ett tag, fixat å donat litegrann. Tagit paus framför tv:n men mest plockat upp saker på golvet och lite överallt i mitt rum. Ja det är nog det som hänt idag.. Mer händer nog inte. Laddar upp en bild på ludwig, dagen vi tog hem honom. Han var så jävla söt, men nu.. usch. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0