tisdag - 20 januari 2009


Då är tisdagen över jag fryser ihjäl. Påvägen hem idag såg jag ut som ensnögubbe när jag var hemma, fyfan vad det snöade! :o    Så fick jag nå panik när jag kom hem av att jag hade skitmycket att göra och bara slängde ifrån mig cykeln, och då var väskan och sadelskyddet fortfarande på cykeln. Men jag sprang in och slängde av mig kläderna och sprng ut med kattlådan. Sen så var det inte mer jag skulle göra. Skit konstigt, så lära jag ju gå ut igen och hämta alla saker. Å hänga upp käderna på tork, vettefan vad jag hade för rus.

Sen har det bara varit massa skola idag. Veckans segaste dag, yes. Men vi kollade på herkules på svenskan och halva SET:en så det var väl okej då. + att vi missade lite av spanskan (Y) . Sen så slutade vi typ två ? skööönt, fast borsett från vädret förstås :) 

Tills imorgon har jag engelskaläxa, som jag inte ens tittat på än. Måste nog ta och göra den snart. Sen så har vi som jag fick reda på nu (!?) , så har vi so-läxa (prov?)  imorgon! Shitfannej, men får väl göra omprovet skitbra istället då :D . Jag har blivit mycket oseriösare på att skriva blogg nu, verkar mycket kulare att läsa, haha xD  . Nej nu ska jag plugga innan jag hoppar in i duschen och sen blir de tv å sova! Ciao.

Kommentarer
Postat av: vem tror du ? ^o)

MEN GULLIGT MY !!!!!!!!

2009-01-20 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0