tisdag - 27 januari 2009


Helloo, har inte kunnat sitta nå vid datorn idag för den har varit på lagning, eller vad man ska kalla det. Mamma å pappa lämnade iallafall in den för ljudet fungerade ju inte, men efter någon timme hade dom fixat det så nu så :)  . Idag när jag kom hem kikade jag på lite saker mamma köpt hem åt mig. Sen  så gick jag och tog ur linserna och la mig i soffan, och där somnade jag. Sov kanske från tre till fem när pappa kasta en kudde i huvve på mig för att jag skulle sätta i datorn.

Nu så har jag nyss käkat och ska plugga lite är det meningen men äh, gör de sen. Mamma är på salongen och skulle fixa något, måste ringa henne så hon tar med sig hårspray. Min är tooooom, måste börja minska på användningen tror jag. Har aaalldeles för mycket, hehe :) . Nej nu ska jag nog inte skirva på mycket mer för idag, så blir bara ett inlägg. Sorry :)  Godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia sandiiiiiiiiin

stolt fotograf på alla bilder :D <3<3

2009-01-28 @ 14:15:02
URL: http://www.juliaelisabeth.devote.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0