torsdag - 15 januari 2009


Ja idag så CYKLADE jag till skolan, fyyfan vad kallt de var. Sen så började skoldagen med matte, börjat med procent men det kapitlet har jag typ redan gjort, haha. Men det gör ingenting :D  .  Sen hade vi hål och sen e-tid. Fick tid hos skolsköterskan klockan halv tolv på måndag, måste försöka att komma ihåg det. Sen så hade vi bild, och jag ska göra något CD-frodal så ska komma ihåg att skriva ut bilder här hemma och ta med till näst nästa vecka. Sen hade vi lunch, fyfan allas magar skrek fan när vi kom ut från bildsalen haha. Sen så hade vi spanska och till sist estet. På esteten gjorde vi muggar av lera, haha min blev ju gryymt snygg ;)   . Sen så skyndade man sig hem och bytte om och åkte upp till stallet, där fick jag Bertil. Första gången jag red honom, grymt taggad blev man iallafall. Sen så kom jag hem för någon timme sen och käkade pannkaka och sen direkt hit för att plugga innan jag hopppar in i duschen och sen raka vägen ner i sängen, får se vad som går på tv idag annars ska jag bara soooooova! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0