torsdag - 22 januari 2009

Då var skoldagen över och jo de har ju hänt lite saker idag. Magda var sjuk idag så de var grymt tomt utan henne :/   Men hon kanske kommer imorgon :D  .  Iallafall så är man hemma nu.
Och i slutet av esteten så gick jag, julia och ellen och skulle gå på toa. Men då fick julia och ellen för sig att gå in på killarnas omklädningsrum och kolla hur det såg ut, så de gick in och kom rusandes tillbaka skrikande. Sen så följde man väl med in då, och vi höll på att skrämma skiten ur varandra, hahah xD  Men efter att ha kollat runt i deras omklädningsrum så gick vi in på våra. Å när ellen gick på toa så höll jag och julia på att skita ner oss för i spegeln så ser man in i duschen, och där var det kålsvart! Och såklart så kunde man inte låta bli att titta utifall det var någon där, å herregud :)  . Efter det där så behövde jag verkligen en halstablett för det gjorde så jävla ont i halsen av allt skrikande. Och jag som hade gått runt och tuggat på sånna hela dagen xD  . 

Sen så har det nog inte hänt så mycket mer i skolan idag, förutom alla tråkiga lektioner då. Matte, hål, e-tid (i fem minuter), musik, lunch, spanska och tillslut estet. Häärligt, not. Imorgon har vi No och spanska läxa, åsså tror jag att vi har So-prov om inte Conny ställt in det.

Om typ tio-femton minuter drar jag till stallet och ska rida, kommer hem till halv sju-sju. Någon gång där emellan. Så jag skriver kanske lite mer ikväll, bilderna laddar jag iallafall upp som knäppts under dagen. Ciao.


Kommentarer
Postat av: emma

går ju asbra det här my ! :D fått nåra fler läsare än då? :D <3

2009-01-22 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0