torsdag - 29 januari 2009


(klicka på bilderna för att göra dom större) 

Äntligen hemma. Skolan idag har varit aaaaasseg. Började med att vi hade matte å där ritade vi nå figurer åsså skulle vi förklara det för någon så ritade den så som man förklarade, härlig mattelektion. Sånt brukar man väl göra på bilden? ;)  . Aja, iallafall så efter det hade vi hål, sen E-tid, bild, lunch, spanska å tillslut estet. På estet så bjöd hk-vikarien (?) oss på kakor och jag å julia satt där och fetta i oss massor, ehehh. :)  . Sen så var de bara att hoppa på cykeln och cykla hemmåt, sen bar de av till stallet, fick Bertil ofc. Hade hoppning, great. Men dom flesta i den där gruppen är ju så sämst så man får damp.

Men nu är jag iallafall hemma å ska snart hoppa in i duschen. Å sen blir de tv å sova tror jag nog. Så godnatt för mig å imorgon rider jag också så skriver inte förrens vid 7-8 tiden. Och jag hörde idag att alla tyckte om när bilderna var så små som man inte syntes, då blir de ändring på det ! :D (a)  Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0