besviken ? - 12 juli 2009

Måste göra er besvikna, jag har inga bilder att bjuda på idag. Förutom den här nyknäppta bilden då. Och jag har lugnat ner mig sen det förra inlägget, haha. Men fortfarande sur -.-    Men jag har inte gjort så mycket. Diskuterat med hanna om torsdag och fredag. Då jag ska uppe te hennes stall å hjälpa henne lite med kalle :)   hanna har inte tillräckligt med tålamod med att longera honom, så jag ska hjälpa till, hahh xD   åsså på fredag tar vi en längtur, maha :)

Imorgon då. Jag ska kanske upp te valbo med mamma, får se vilken tid det blir. Sen så ska jag kanske ta en tur på pluttet som jag saknat. Hoppas han överlevt dom här dagarna det varit storm, hehe. Nej nu ska jag nog sätta igång en film. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0