bränd - 29 juli 2009

Sorry alla, jag har varit usel på att uppdatera idag.. Men nu är jag äntligen hemme efter två nätter i tält och en heldag med en terror. Såhär har dom senaste dagarna sett ut...

Måndag - tisdag = tältning med magda.

Tisdag - onsdag = tältning med magda, julia och ellen.

Och som en liten sammanfattning av dagen så åkte jag hem vid tolv och duscha å höll på. Sen har jag varit ute i felicias familjs stuga, utan felicia. heh. Var har jag gjort där då.. Jo först så låg ja å pressa i kanske 2-3 timmar? Så fatta hur bränd jag är eller, fyfan. Ni ser bilden nedan.. Sen så har jag jagat terror nästan hela dagen, goaste ungen på jorden :)  och roligaste för den delen, haha.

Men nu kom vi nyss hem och alla har gått å lagt sig, det är ganska tidigt till skillnad för dom senaste nätterna men hur mycket har man sovit då? Jag skulle kunna gissa på 7-8 timmar på tältnings nätterna. Not good. Men jag tar igen det imorgon :D  puss på er och godnattt!




ja där ser ni, jag är bränd som satan.


Kommentarer
Postat av: julia

åh va mysigt att tälta. vart tältade ni nånstans ? :)

2009-07-30 @ 01:29:39
URL: http://susannejulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0