degat - 6 juli 2009

Den där filmen som jag satt på. sög!  Två timmar lång och när halva filmen gått så var jag så irriterad, men lära bara veta hur den slutade så man lära ju kolla klart på den.

Jag har legat i sängen i stort sett hela dagen och gjort ingenting?  Jag har inte gjort det på länge. Det är rätt konstigt för jag har inte heller varit sjuk och varit hemma på flera år. De enda jag fått är förkylning, men det räknas typ inte. Så de var länge sen man hade en sån där dag när man inte orkade göra någonting. Sen sån dag var det idag. Jag orkar inte göra något. Jag har laddat ner massa olika filmer som jag ska sitta och glo på hela kvällen. puss på de.

+ att jag verkligen inte orkar med att knäppa några kort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0