erik martin niska - 26 juli 2009



okej nu är det såhär att erik tycker att min blogg är bra, men det fattades en sak i den. och det var att HAN fattades i den? så efter en stunds misslyckande för honom att knäppa ett normalt kort på sig själv så blev det den här bilden ovanför istället. erik du är sämst :)  ehm nej jag mena bäst..

Iallafall så tyckte han att jag skulle skriva hur underbar han var. Så jag ska väl försöka komma på något här då... även att det skulle vara en låång text men jag har väl lyckats skriva rätt så mycket hittils ellerhur?

Okej. Erik Martin Niska............... om man skulle ha betyg i självförtoende skulle du ha MVG!
pusspåre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0