family vacation - 17 juli 2009

Tjo, sitter och kollar på en film som går på trean. family vacation heter den, typ astråkig. Så ja kollar inte så mycket, hah. Har precis tjockat i mig glass, shit måste slut käka glass. Ätit det typ varje dag den här veckan och knappt rört på mig, om det fortsätter såhär kommer jag rulla fram när sommarlovet är slut :o  

Aja, ellen frågade tidigare idag om ja vela följa med å jobba med na imorgon i kiosken igen. Men näe, åker ju upp te sälen halv elva typ så sorry ellen ;>  en hel vecka i sälen. först kommer syrran på söndan. sen åker ja å sover över hos emma måndag te tisdag. sen är det antagligen diggiloo på onsdan. sen kommer jag antagligen ha astråkigt torsdag te fredag. bleh. får hoppas på att någon ringer, smsar lr är social på msn dom dagarna. För vädret skulle antagligen bli skit. Men dator följer med ofc!

Nu måste jag snart gå och lägga mig så ja orkar upp imorgon. shit, inte har jag packat heller. Kom på det nu, hade ja helt glömt bort :s   mycket att göra nu. godnattt.


my just nu = osminkad å glasögon, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0