framme - 18 juli 2009

Ja, nu har vi varit här ett tag, sen 2-3 kanske.. Hade en katt här när vi kom som såg mager ut och vela bara kela, sen när farmor och max övertalat mig om att mata den så fick den mat och sen stack den. moget :o 

Men max och jag har roat oss med att vara ute nu när det inte regnar för det ska det göra typ hela veckan -.-  men vi stod iallafall och försökte träffa en burk med småsten. Varje gång vi träffa fick vi 5 kr (Y)  och maxgränsen var 50. Så nu har jag 50kr, im ritch!

Nu har farmor precis börjat med maten och sen ska vi väl sitta framför tvn och kolla på sommarkrysset eller nått. Men blir väl ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0