fredag - 10 juli 2009

Godmorgon. Blev väckt (-.-!!) av mamma för en stund sen och har varit upp å käkat frukost. Dom ska snart åka iväg te felicia och hennes familjs stuga och tänker ta med sig alla muffins jag gjort :o  så jag ska göra nya enligt mamma, suck. Men det blir bra, så har jag sysselsatt mig en liten stund iallafall :)




Hm, jadu vad ska jag svara på det. Det finns mycket som skiljer mellan de olika versionerna. På sims 3 så kan man bla. ändra färger och mönster helt själv på nästan allting, man kan gå runt på stan och tex gå till grannen och knacka på och såå... Man kan göra mycket som man inte kan göra på den tidigare versionen dvs sims 2. Men om du vill läsa mer om det så kan du gå in på www.sims3.com ;)


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0