godnatt - 18 juli 2009

Okej, jag är jävligt trött nu så jag orkar inte lägga in några bilder på katten idag. Men jag gör det imorgon när jag vaknat, i promes ;>   annars då.. jo kvällen var helt okej, lillebrorsan å jag låg i soffan och kollade på 101 dalmatiner som gick på tv, haha asbra ju. Farmor och farfar gick väl och la sig direkt efter sommarkrysset. Dom är så dryga -.-  farmor ska jämt prata massa och vara allmänt dryg, å farfar hör typ inget så man lär skrika åt han. Och då tappar man humöret direkt, speciellt med en lillebror som är där i bakrunden också och ska kommentera allt.

Tur att syster kommer imorgon och att jag åker iväg och sover hos emma måndag till tisdag. Sen åker farmor och farfar nog hem på onsdan, skööööönt. Nej nu måste jag gå å lägga mig. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0