godnatt - 20 juli 2009

Ja, det blev inte så mycket filmtittande ändå för mig och syrran. Vi satt mest och pratade om massa saker, hur omogen folk kan vara. Haha, åsså blev det mycket skrattandes också. Som tex när vi börja märka att sofie var trött... Hon vred sig åt fel håll för att kolla ut genom fönstret och kollade in i väggen och så sa hon: näe det regnar. HAHAHHA, hon kollade ju in i väggen så hur fan såg hon det. hahaha, vi garvade ihjäl oss kan man säga. hahahha xD

Men vi hade det mysigt. Vi såg iallafall en liten bit av början av filmen och slutet, så aa.. Nu ligger jag i sängen och max ligger och klagar att det låter för mycket av datorn så ska väl vara snäll och gå och lägga mig jag med, hehe. Ska ändå upp imorgon vid typ.. när sofie vaknat kan man säga ;)   ska upp med henne till sportladan som ja sa, sen skjutsar hon väl mig direkt till emma. Så vi får se hur det blir med uppdateringen, om jag hinner skriva någonting över huvudtaget.. Så räkna inte med något inlägg imorgon bara. godnatt!


charlie får stå för bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0