godnatt - 21 juli 2009

Tjo. Sitter i sängen och borstar tänderna. Verkar bli tidigt idag, eller näe jag sätter nog på en film tror jag väl. Men en annan sak har jag iallafall kyckats med idag, att få med min familj på en timmestur till häst. Jag har övertalat mamma och max, pappa går det mindre bra med men jag lyckas väl till slut ;)   Nästan så att jag ska ta en tur efter dom och bara ta kort istället, hahha. Men drar väl upp mobilen och knäpper några kort. Men vi åker ner imorgon och koller efter något ställe och kolllar om de finns några tider :)

Annars ska nog mamma och jag åka ner till nya köpcentret eller vad det hette, å kolla på om det finns nå kläder där. Så får hoppas på det då så ja slipper åka in till valbo sen nån gång. Där jag aldrig, ALDRIG, hittar någonting. -.-

Men nu måste jag slå ner min bror. godnatt.


GULDLOCK!

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Vad härligt det måste vara att rida med familjen, min skulle aldrig gå med på det xP

2009-07-21 @ 22:46:48
URL: http://spelkulans.blogg
Postat av: Anonym

sv: tack! :) haha, go bild!

2009-07-22 @ 03:14:07
URL: http://tirrren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0