godnatt - 23 juli 2009

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Märkte idag när kamerans batteri började ta slut att jag glömt laddaren hemma, snacka om klantigt. Behöver ju den imorgon tills diggiloo, men får väl gefan i att använda den och ta typ en bild på varje som uppträder eller nått. Eller så kan ju någon åka hem å hämta den hos mig å åka hit med den? (a) i neeeeeed it.

Våra "gäster" har iallafall kommit, så vi har hunnit käka åsså har jag å småbarnen kollat på någon film som gick på 6an, som sög. Men i slutet av filmen låg alla typ å sov, haha jag som hade legat å kommenterat filmen och inte märkt att ingen svara mig.

Den här dagen har verkligen varit misslyckad känner jag. Så nu behöver jag verkligen sova. Efter att gått upp typ.. vid nio tiden varje dag är jag heelt slut. Imorgon ska vi sova länge, så våga inte ringa å väcka mig dåjävlar. godnattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0