home again - 16 juli 2009

Ja nu är jag hemma igen och mina ben värker. Jag åkte ju moppe dit upp och det gick väl bra men jag tappade bort mig ett litet tag, haha. Men ingen skada skedd iallafall. Men påvägen hem blev jag så jävla yr så ja lära stanna vid en kiosk och köpa något att dricka. Så kan de bli om man dricker för lite när det är så jävla varmt xo

Aja. För mig, hanna å kalle gick det... ganske dåligt. Ingen galopp, eller jo några steg lyckades vi få men inge mer. Sen så var det ju varmt, mycket flugor å broms och då blir det väldigt jobbigt. Så vi stod nog inte där så värst länge. Nån timme, haha. Men mycket bilder blev det ju ändå :)

Ikväll så är det mycket på g för mina föreldrar. Dom springer runt i huset hela tiden och hämtar saker dom ska packa ner. För imorgon, flyger dom upp till luleå :)   trodde jag och max skulle få vara själva men nejnej, farmor ska såklart komma hit och sova över här -.-   hon är så dryg. haha.

 
 
fler bilder finns att se på     mytupp @ bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0