lördag - 18 juli 2009

Godmorgon. Klockan nio skulle min lillebror ju väcka mig, men han var ju klantig och glömde bort det. Så när farmor och farfar kom så lära ja skynda mig upp snabbt som fan äta frukost och fixa. Men vi kom iväg tillslut iallafall och jag sitter i bilen just nu. 4 timmar har vi framför oss eftersom farmor och farfar åker typ 60 hela vägen, har våran bil så tar det lugnare och ska stanna och fika efter vägen -.-   vanligtvis så tar 3 timmar, men men... tur att man har många filmer med ;)

Ska ta och sätta igång en nu för min fula lilla bror börjar bli otålig. pussss.


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg (:

2009-07-18 @ 13:44:59
URL: http://idaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0