lördag - 25 juli 2009

Hej allihopa. Jag bloggade inte sen igår morse, vad kan det bero på då. Jo igårkväll åkte vi ju på diggiloo och jag orkade verkligen inte ta fram datorn när vi kom hem. Men diggiloo var bättre än förväntat och jag trängde in mig mellan emma och maria som hade platser nästan längst fram :D   min familj däremot hade ståplatser låååångt bak. Men det blev över 200-300 bilder tror jag. Men den la av efter kanske halva, och den sista halvan var ju bäst. Surt.. men men :)  

+att innan vi drog ner till diggiloo så skulle jag gå på toa. och då halkade jag på den jävla mattan och ramla rakt in i duschen så dusch-dörren ramla av. ehehehehe. (a)

Idag då.. jo när jag tog fram datorn ville pappa låna den och sen efter pappa lånade en av dom som är här den och sen åkte vi iväg till massa affärer. Så jag hann aldrig sitta vid den x))   när vi var å kolla i affärerna var det meningen att jag skulle hitta en höst/vår jacka men jag hitta ingen. Är det så svårt att göra en normal svart jacka? verkar som det iallafall -.-

Resten av dagen så ska vi nog inte göra något speciellt. Inget vad jag vet iallafall. Men eftersom kameran dog igår på diggiloo kan jag inte heller ladda över bilderna förrns jag kommer hem. suck.. Men nu är de lunch på gång. pussss.

Kommentarer
Postat av: julia

ja mena, jag har absolut INGENANING om vad jag vill bli när jag blir stor? . och man måste välja rätt. man måste få bra betyg också, annars kommer man inte in på det man vill? . alltså PANIK

2009-07-25 @ 21:35:23
URL: http://susannejulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0