luftgevär - 22 juli 2009

Tjo. Har precis kommit in, har varit ute och skjutit luftgevär. Lillebror satt och tjatade på mig ett tag om att vi skulle ha en sån där tävling igen men när jag tillslut kom ut till honom vägrade han "tävla" mot mig? ;s   dryga unge. Sen så har jag nog inte gjort på mycket idag, hittils. Lärt pappa använda datorn har jag gjort, men jag kan ju inte påstå att han lärt sig något. Kan iallafall trycka och använda "musen". Vad man nu kallar det när de är på en bärbar dator? Men ni fattar ;)

Och han har börjat prata om vad han ska ha på sig tills imorgon när vi ska rida så jag tror nog att han är på ändå. Han ska inte komma undan! Han har försökt med mycket nu... magsjuka, dålig i magen, trött, inte kan köra osv. Så dum är jag faktiskt inte ;>>

Orkar inte ladda upp nå bilder, har inte knäppt några för den delen heller. Men ve ni vad, farmor och farfar har åkt hem. FYFAN VAD SKÖNT!  puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina.

sv: Åh tack, din header är skitsöt! :D <3

2009-07-22 @ 16:36:45
URL: http://rreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0