Maggan är bäst :D

tjooooo, nu ska jag gästblogga igen. Nu ligger Jag, jullan, ellen och My i tält, det är varmt här inne kan jag lova. Ellen och My ska snart till ica på moppen och köpa godis till oss. Men först ska vi äta korv allihopa, Jullan ska äta 3 korvar :D haha aja, i natt kmr det bli varmt för My och Ellen har lite gaser, hahahaha. uschfyochblä lix! ellen och my håller på att grilla korven nu, shite va dutti dom är :D Ikväll vet jag inte vad vi hittar på men det är inte ett måln på himlen, nått skoj iaf. har inte så mkt mer att skriva, tyckte synd om er läsare för hon har uppdaterat så lite idag så jag bjuder på det tänkte jag :D

bjuder på fiiiiiiiina bilder också

/ magda       www.pullanochjag.blogg.se  <-- bässsst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0