men seriöst - 12 juli 2009

Jag är så jävla irriterad på min kamera. Den är stor, tung, dryg, ful, tar inga bra bilder inomhus och den är allmänt cp. Jag hatar den. Ända gången det är kul att fotta med den är när någon rider, för det är nog de ända jag gillar att fota med den. Annars är den så dryg. Och jag kan inte använda mobilen för usb-sladden fungerar inte. Sorry hörni, men jag kan inte lägga upp några bilder, och utan bilder blir bloggen astråkig. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Men mamma skulle åka upp te valbo imorgon och gå på ikea. Så då kanske jag kan få henne att köpa en kamera åt mig, har ändå runt 400 så runt 800 kan hon väl bidra med? Vi får se hur det går. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0