moget - 31 juli 2009

Haha, ibland förstår jag mig inte på sånna som dig. Tror du att du kan bestämma vilka jag får umgås med? Nej skulle inte tro det va. Och bakom allt du säger finns en stor svartsjuka. Du säger att jag tar alla andras kompisar, vafan menar du med det? Kan man ens "ta" en annans kompis? Det är väl då den som väljer att inte ha kvar kontakten med dig? Jag förstår mig inte på dig. Du trycker ner dig själv bara, mig kommer du inte åt. Jag blir inte sårad av att du säger upp kontakten med mig, för om du ska betee dig på det där viset vill ingen ha kvar dig som kompis. Ingen vill ha en vän som bestämmer vilka man får vara kompis med och inte? Snälla, du säger att jag ska växa upp. Det är nog dax för dig att tänka till lite..

Kommentarer
Postat av: en person som är tusen gånger bättre än dej =)

wiiho. ska du leka mogen nu eller ? hahah drar ner mej själv ? du kan ju ta och gå och leka med dina kompisar, om du har några villsäga .. du sitter ju bara hemma varjekväll ändå och ''myser med familjen'' HAHA skrattretande . och jag bestämmer ingenting det va DU som lova, och det är en helt annan sak eller hur ? du är så jävla patetisk my så det inte finns. så jävla hjärndöd, du fattar inte ett jävla skit vad du har gjort heller. du är så jävla irreterande och jag är inte den enda som tycker det.

så nu när du inte ha nå vänner kvar, vilka ska du sno kompisar ifrån nu då va ? haha, du är nya engström =)

2009-07-31 @ 18:20:14
Postat av: Systeryster

Bra skrivet....

Läste även hennes inlägg.. Säger bara det.. Undra vem som ska växa upp..... Finns fler som läste hennes... Fortsätt att umgås med de du vill.. Vissa klarar man sig bättre utan än med...

2009-07-31 @ 18:59:49
Postat av: Du vet vem!

En person som skriver sånt till dig är inte din vän å har aldrig varit det heller.... Du förtjänar bättre du har inte gjort nå fel... K & S

2009-07-31 @ 19:51:04
Postat av: En sak nära dej

Allvarligt hur dum i huvudet är du på en skala 1 till 2, Julia? Att du ens orkar hålla på och fjanta dej på det här viset är så löjligt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. En person, speciellt en person som du, kan inte bestämma över en annan person vilka hon får vara vän med. Om du inte har märkt det så bor vi i Sverige och Sverige är ett fritt land sist jag kolla grundlagarna. jag står på din sida My i den här konflikten pga att Julia beter sig som en idiot och hennes idioti är bortom mitt förstånd... En sak vet jag iallafall, Julia vet inte ett skit om vänskap om hon fortsätter och håller på såhär. Så om hon nu påstår att du har svikit henne och bla bla bla, så säger hon emot sig själv samtidigt. Julia du är en sorglig person, riktigt sorglig. Jag tycker synd om dej.

2009-08-07 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0