my name is earl - 13 juli 2009

Tjo allihopa. Stugan var inte direkt som jag förväntade mig. Jag trodde att det skulle bli en söt liten stuga vid vattnet. Men den stugan jag sitter i nu är ganska stor, har enormt område med en lada och det är mitt ute i ingenstans. Helt isolerat från civilisation. Jag tycker ju det är lite mysigt, men lite obehagligt haha.  Max sitter och tar massa kort med min kamera på mig å filip. Lägger väl in dom sen när jag kommit hem så ni får se, haha.

Men här ute är det så grymt dålig teckning så man sitter och väntar på att den ska ladda i fem minuter typ. Så det här blir sista inlägget för dagen ;)   fast jag somnar nog snart ändå, så grymt trött. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0