onsdag - 15 juli 2009

Heheheheh. Jag har inte skrivit något inlägg på hela dan förrns nu, varför? Jo för jag har varit upptagen hela dan.

Vaknade imorse av att magda dryga. Jag var astrött, klockan var typ 1. Så ville ju jag självklart sova vidare, men magda ritade bara på mig med spritpennan så jag skulle vakna så just nu har jag massa prickar på benen och armarna. Ja.. man ska alltså inte sova med magda, haha.

Sen när vi hade käkat frukost och hon åkt hem så åkte jag å felicia å red i värmen. Fast vi red i skogen, där det var smockfullt med mygg så vi slapp värmen men inte krypen. Så jag har i stort sett varit där hela dagen.

Och så har vi hunnit med att raka katten lite. Ja jag har alltså varit upptagen hela dagen... Just nu sitter jag och kollar på "bakom kulisserna på harry potter och halvblodsprinsen" för det inte går något bättre på tv, eller nu tog det slut men aja. Och det kommer inga fler inlägg idag för ja måste lägga mig i tid så jag kommer upp imorgon. godnatt.

 
 
okej hemsk bild, men den bjuder ja på :D

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0