ottooo - 4 juli 2009

Blev inge moppe eller jo.. Jag berättar vad som hänt iallafall xD   När ja skulle ut så satt ja mig på bron med mamma och pappa istället och då kom terror-william och otto springandes så då förstod jag att det inte var någon idé att åka ut med moppen. Så ja stannade kvar hemma och fick passa bådatvå. Sen efter någon timme så åkte jag och max moppe ner till trebo och mamma å pappa cyklade, mohah (6)   sen kom sebb och hämtade upp oss med båten, och så har vi varit där hela kvällen. Käkat och haft de trevligt. Jag satt som ett jävla fån och höll på att somna hela tiden, men mamma å pappa hade de trevligt iallafall xD

Så vi kom nyss hem. Vi märkte även att ja inte har något bakljus på moppen, greeeeaat !   Men ja bjuder på några bilder på terror och otto. godnatt.


hahah kolla öronen xD


terror !!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0