pannkaka - 17 juli 2009

Jag kom precis in, har legat ute i solen i någon timme och sen mitt i allt kom farmor och farfar. Vi diskuterade om vad vi skulle äta ikväll och det blev pannkaka, hah (Y)  även att farmor och farfar åkte och handla nu och sen gör hon pannkakorna hemma hos dom för hon vill inte använda våra lite mordernare spis. haha ;)  

Men diskmaskinen var redan urplockad när jag kollade. Så jag har bara käkat brunch, solat och duschat. Ska snart gå ut och hämta tidningen innan jag glömmer det. pusss.


kom ihåg listan har jag på mobilen för annars skulle jag tappa bort den (y)

Kommentarer
Postat av: magda

LÄTT ! :D

2009-07-17 @ 19:33:23
URL: http://pullanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0