plutt - 31 juli 2009

Nu är ja tillbaka. Mötte även upp andré för han ville följa med, så då fick han självklart skjutsa mig. Passa på när man har chansen :)  Aja, skulle först in på synsam med de var lunch-stängt så åkte till kicks och köpte ... ögonfransböjare (?). skulle egentligen köpt ett par örhängen för mina är sönder med dom hade inga uppsatta så ja sket it. Sen så fixade vi med glasögonen och drog te ica maxi för andré lära handla.

Och nu sitter ja här med ludwig och har precis käkat pannkaka. Så nu ska ja ta det lugnt framför datorn ett stund och sen får vi se vad som händer. Lugn hemmakväll tror jag nog :)  pusss.

 
gick inte att riotera bilderna så vafan, dom får va sådär. och jag bjuder pån.

Kommentarer
Postat av: J

fyfaan my !

2009-07-31 @ 16:00:48
Postat av: Systeryster..

Hoppas du hade det toppen mysigt på stan.

2009-07-31 @ 19:01:18
Postat av: Anonym

Vi hade de fett mysigt ;D !

ögonfransböjare = sån där ladsadasfa!

2009-08-07 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0